Saturday, May 14, 2011

oo..kuno becker..

aSSalamualaikum..

smlm lepas abis tgk cerekarama MENANTU TIP TOP kat laptop pas tu tv3 plak tayang movie GOAL 2: LIVING THE DREAM...cerita pasal BOLA..wah wah..excited la aku..pnyala ketinggalan zaman aku nie..xtau plak wujudnya movie nie..plan nk tido awal la semalam tp tiba2 terus celik ja tgk filem nie..

Goal II: Living the Dream Poster

bez kot! cerita nie pasal SANTIAGO MUNEZ..dia nie jz pemain simpanan tuk REAL MADRID..tyme nie  RONALDO, BECKAM still lg main dalam team nie..aku rasa mcm lawak plak bila tgk watak RONALDO sbb bila time atas padang watak RONALDO diorg tunjuk part belakang..kikiki..xtunjuk muka pn..


tp puas tgk sbb nmpak agak real bila game atas padang..pas tu aku pn mula la tertanya-tanya wujud ka player SANTIAGO MUNEZ nie..then, search punya search baru tau....ooo..its just FICTIONAL CHARACTER..click THIS and THIS..yela..lgpn takkan la director nk buat cerita pasal BECKAM plak kn..sensitive nnt..

and bila abis cita nie baru aku tau yg movie goal nie ADA 3 SERIES..damn! nie yg buat rasa nk cari movie2 tu suma..ala....


Goal! The Dream Begins





then, aku pn keep questioning..sapa actor nie r??nsem la jgk...search lg..oo..rupanya KUNO BECKER..x kenal pn..




Ha..skrang baru kenal..outdated lah aku nie..haha..ka sbb actor kurang kefamesan..ha??KEFAMESAN?? PLEASE USE CORRECT WORD!!oopss...sorry..



rating for goal II 9.5/10..

No comments: