Monday, May 30, 2011

TERIMA KASIH BLOGGER BEN ASHAARI..

aSSalamualaikum...

halllooo..hai readers and NEW friends..wAAaa...Alhamdulillah..terima kasih..thank you..syukran..xie xie..nandri..khawp kun..arigato..kamsamida..!! TU DIAA..semua bahasa terkeluar..ha..nie baru BETOLL..entry untuk HARI NI!! entry yang pasal rumahku syurgaku tu SEMALAM PUNYA..hehe..(sengih muka innocent) baru setengah jam lepas aku pos..SORY..broadband yg salah..

hehehe,,mood..HAPPY!!CHEERFULL!! GUMBIRA!! CERIA!! EH?? bukan sama ja ka maksudnya??
ehem2..errr..

ok2!! back to topic..BIG THANKS to blogger BEN ASHAARI sebab semalam beliau ada buat entry untuk blogger blogger baru macam aku yang baru nak UP nie postkan link kat blog beliau..kiki..aku sesaja nak test market ja..follower alhamdulillah..tenkiu KAWAN BARU..!!  sory if tak sempat nak follow balik sebab al maklum la internet saya TRANSFORM jadi KURA-KURA dua tiga hari nie..kuikui..insyallah saya akan follow balikk..PERRRGHH..ayat macam orang dh fames JERK!! mcam ada follower ribu ribu..ngeh3..(SENYUM KERANG WANGI) ermm KAWAN LAMA??MACAM MANA?? kawan lama TETAP DIHATI...

blog nie blog baru belajar..so, comment dan nasihat anda amat amat diperlukan dan amat amat dihargai..WAAHH..mcam karangan ucapan pulak..hehe..blog nie jugak bukanlah blog informasi..just blog yang aku express apa yang rasa nak share..

keep reading and heeding...tenkiu~~tenkiu~~

No comments: