Friday, May 6, 2011

yeahh..dh dapat keja sudaahh..

aSSalamualaikumm...

ye ye ye ye! ish apa tu?? terloncat-loncat..hahaha..syoknya..aku DH DAPAT KEJA..nmpaknya xpayah la jd petani setia tanam anggur lagi..

smlm mmbr aku dpt call dari KEDAI AVON yg kami mintak tu, puan tu suruh dy dtg INTERVIEW arini..pg2 dlm pukul 11 kami p la interview..aku sesaja jd peneman setia mmbr aku ja..aku ingt mmbr aku sorang ja yg dapat interview alih- alih aku pn sekali diinterview..kikiki..

tp aku bkn la dpt keja kt kedai Avon yg kami mintak tu tp puan tu ckap dy nk pakai org dekat Butterworth which is cawangan yg satu lg..ak ON ja sbb Butterworth dgn Kulim xda la jauh sgt..

lgpn dh alang2 orang nk bagi keja buat pa nk tolak lagi kn..REZEKI JGN DITOLAK.....MAUT JGN DICARI..eh apehal tetiba maut plak nie..haiya! bukan maut la MUSUH maa..peribahasa FAIL!...ambik SPM SEMULA...

LAWAK! aku nie keja kt butik..Avon plak tu..dh la aku xpandai bab2 alat mekap tmbah2 yg ada dekat Avon tu..tp xpa..boleh belaja kn..

yg bestnya owner butik Avon tu MELAYU n tgk cara pn mcm baek ja..even puan tu tau aku nk keja 5 months ja tp still ambik aku keja..mcm xkesa pn. ALLHAMDULILLAH...ingt lagi after SPM dulu aku penah keja kt pasaraya jual2 baju nie..owner cina..haiya XSUKA2!! faham2 ajela cina..nk smbhyang pn susah..tp aku rasa xsemua cina mcm tu kn..certain2 ja..

bila start keja nnt puan tu akan call kami balik..xsabo dh nie..$_$!..ka-ching! ka-ching! nampaknya xpayah dh la teruskan misi jalan2 cari keja musim ke-2..hehehe..

No comments: