Sunday, June 5, 2011

great saturday with NUR SYAFIQOH JOHAN..

aSSalamualaikum..

semalam 4 Jun 2011..amboi..mentang mentang la weekend kan..plus public holiday pulak banyak sungguh kenduri orang kawin..kenduri sana, kenduri sini, kenduri situ..and bapak pn aku tengok makin busy lah lately..orang jemput marhaban sana, marhaban sini..amboi masyuk nampak bapakku nie..hihi..

weee..tak sangka pulak pejam celik pejam celik rupanya dah kawin member aku sorang nie..yelah baru umur 21 kot. tapi zaman sekarang nie dah common la perempuan kawin muda. congrates Manizam..! dia nie member aku time skolah rendah dulu..lama tu..lama jugakla dah tak jumpa.last jumpa after SPM tapi tu pun jumpa coincidentally..and tup tup dapat kad kenduri kawin..wahh.. tak sangka pulak..manis betol dia semalam berbaju purple..and pasangan dia tak sempat plak aku tengok..ehem! ayat macam teringin jugak jerk! walaweii..mmg tak lg arh..

dengar khabar angin pulak raya ke-3 nanti member aku sorang lagi plak nak bertunang..amboi Suraya..sakan dia..tp takpa la..cik Suraya nie bakal nurse.kerjaya dah depan mata. so, nak tunggu apa lagi, kawin jela..ye tak..hehehe..



cik zubaidah and cik amalina..



teacher wanna be cik khalilah and cik qurratu



~~hantaran~~


 tu dia aih..kawan kawan bergambar kalah cik pengantin..comel tak cik pengantin?? si purple..


balik jerk kenduri aku hang out dengan cik Pikah..best fren 4 eva since skolah rendah lagi..aku memang kamceng lah dengan pikah dari dulu sampai sekarang. mak dia cikgu aku masa sekolah rendah dulu..lama kot aku tak jumpa dia.last jumpa time raya la..memandangkan aku tgh bercuti sem and dia tgh praktikal kat USM so sonang la nak jumpo..kiki..

oh yeah! semalam jugak aku tgk cita Pirates of the Carribean..Jhonny Depp BELANJA aku tiket wayang. dia cakap dah lama aku tak tgk wayang so kali nie dia belanja aku tgk filem dia nie..ok! yang nie aku tipu..heheh..

berbaloi sepoloh hinggit. movie best la..aku rasa kali nie punya ada jugak pengajarannya berbanding movie pirates yang b4 nih. watak si bapak si Blackbeard yang perasan nak jd muda sanggup nak korban anak dia si Angelica tu..tapi part yang aku rasa tak boleh blah time si Jack Sparrow nak lepaskan diri sebab kena tangkap curi silver bowl. dia panjat pokok kelapa pastu yang lawaknya kuat pulak si Jack nie tarik dahan pokok kelapa then lantunkan diri dia..nampak sangat menipunyer..aku nak story pn tak reti. tapi aku rasa sapa yang dah tgk tu tau la kot part nih..


eh eh..transformer is COMING SOON lah..series aku baru ja tau..hahaha..tak sabo lah eden nak g menengoknyer..ate bakor aje..kiki..nanti aku nak EMAIL BUMBLEBEE plak ah suruh belanja tengok transformer..Jhonny Depp aku dah pau dia semalam kan..agak agak kalau aku keluar dengan bumblebee mau runtuh jugak la panggung wayang tu..




p/s: pssttt..semalam aku beli coolblog choc bubble..heavennnnn!! slluurrrrpppp...

No comments: