Friday, June 10, 2011

mr batuk dan miss selesema MENYERANG!!

aSSalamualaikum..


koh..koh..koh..macam macam bunyi lah! ni la akibatnya tak makan nasihat orang..padan muka akuuu...3 hari lepas. tekak dah rasa bermacam macam dah. tapi malas nak layan sangat. bedal ja minum ais. sekarang musim demam. tak sedar diri lagi. air masak kurang minum. sayur tak suka makan. tu lah pasal. memang senang dijangkiti la..


pagi semalam g belajar keta. cuaca panas elok ja. then ptg trus g kerja. petang semalam hujan renyai renyai. berlagak tak nak pakai payung. cik zaty dah cakap hujan renyai renyai macam nie lagi senang nak demam. tapi buat pekak. buat dont know. cik zaty cakap lagi 'nanti malam mesti hang demam nie..'aku gelak ja. na..serve u right..miss selesema datang..*hahaha..aku dataannnggg...*


harini g kerja dengan muka sememeh ja..batuk tak berhenti. hidung selesema..meleleh ja..lepas tu asyik sneeze ja. eeiii yerk! *cik fatin pengotor lah!* hahaha..suara pn dah sengau! lepas tu macam nak tak nak ja keluar dari kotak suara.


tapi tak sedar diri lagi tu. balik kerja terus singgah Laksa Mambu dekat Taman Sejahtera. wallah! mentang mentang gaji masyuk...bedal laksa dengan MILO AIS..sekarang. nah ambik! terima la akibatnya..batuk dan batuk dan batuk dan batuk..selesema dan selesema dan selesema..mata pn berair.*tapi mengadap lappy boleh lagi. heran jugak tu*ngeee..


nywy, thanks readers yang selalu baca entry cerpen aku tu. sorry, aku bukanlah pandai macam novelis hlovate, syud or ramlee awang murshid. no experience at all. all of them, mmg aku admire habis..not to forget aku suka jugak baca novel Anis Ayuni. jalan penceritaan novel tu sungguh nampak matang. 


comment bernas anda amat diperlukan..sekadar menulis memenuhi ruang rasa..hehehe..series happy bila ada orang sudi nak baca..


*to cik pujah, aku mmg suka monyet lah since kita jogging ramai ramai ngan pamili monyet before p class UNGS hari tu..* love that moment damn much!




insyaallah..cerita tu bakal sambung. but not now lah..sebab sekarang tengah addicted dengan novel Dan Brown. Digital Fortress..*weh orang lain dah lama abis kot bc novel tu..kecoh ja..*kiikii..plus terkena demam kura-kura plak ni kan! *cit! mengada lah!* 


saya tengah rangka draft untuk cerpen tu sebab tak nak nampak tergantung. idea pun tak berapa nak keluar sangat. sooooo soooorryyy..i'm sorry, i'm sorry, i'm sorry..




 nah! hadiah lagu sorry sorry from SuJu! kalau sesapa yang tak minat SuJu tu..






yang nie pn ok tak?? teddy bear nie baru tangkap kat kutub utara semalam! ok! aku dah start menipu..better out sekarang..chiooss..assalamualaikum..

3 comments:

Muhammad Khairul Fahmi said...

btw take care oweys..ciannya...

fahmi singgah sini :)

MofarRahman said...

get well soon fatin!

visitme@FaTiN cOrNeR said...

@khairul fahmi: thanks..

@mofar: mekasih..getting well now..