Sunday, June 19, 2011

oh yeah! smallville..

aSSalamualaikum..

smallville is back!! o yeah! kiki.. excited pulak. tak taulah kot2 cita nie dah lama ada kat tv tapi baru hari nie aku perasan. tapi aku rasa baru hari nie lah start kat tv tu. mana taknya mengadap lappy ja kerja aku. time orang lain semua tengah sibuk sembang sembang pasal hot drama Nora Elena tu aku ternganga ja tak tau menda..*tapi tipulah kan aku tak tau langsung pasal drama tuu..ngeeee...


sapa suka tengok Smallville?? weehee.. dulu masa skolah memang faverat. sekali kena pindah masuk asrama waktu form 4. sedih la sangat waktu tu. padahal sedih sebab tak dapat tengok cita best best kat tv..ngehh.








dah lama kot tinggal cita nie..dah berapa season ntah nie..waaa..rugi2. last aku tengok season yg ada green arrow tu. si oliver queen. tu pun aku tengok first episod and last episod ja..sigh!














eleh..sigh la sebab tak dapat nak tengok si Justin Hartley.. 



actually aku tercari cari lah jugak sesapa yang ada and rajin mendownload cita nie. tapi..........



and tadi tadi, aku rasa blurr dah..sejak bila wujud krypton pulak?? who's Kara?? what happen to Lana?? hari tu kan dia married to si Lex ka?? and bila masa pulak ayah si Luthor ni mati?? Kal-El?? sapa tuh?? nak tau nak tau..really need previous season!! setakat baca kat SINI mana ada feel..


*umur dah 21..tapi still layan cita nie..ngeeeeheee..okayh! sorok muka.




p/s: Tom William still semat macam dolu dolu lah..

No comments: