Monday, July 18, 2011

jangan ganggu hidup saya boleh tak???!!!!

aSSalamualaikum..

kehadapan saudara, saudari, encik, cik, tuan, puan, datuk, datin, tok nenek moyang si jerawat a.k.a pimples or acne atau nama saintifik anda acne vulgaris..

hadooii!! nie entry spesel untuk hg ni tau! wahai jerawat jerawat sekalin, aku harap lepas nie kau tak yah la nak kacau aku lg ye..aku dah bosan la. kita break jela. cari la orang lain plak nak berkawan. aku rasa ramai ja orang nak berkawan dengan kau. tapi apsal aku jugak yang hang cari.

aku malu tau. bila kau dengan aku semua orang pandang. senyum senyum.. malu la. nanti abisla lari secret admire aku. diorang ingat aku ada pape dengan kau plak. *ERK! PERASAN SUNGGUH..

macam mana eh aku nak buat kasi kau dah tak ganggu hidup aku lagi?? kau tak kesian kat aku ka?? kau nak nano white. aku dah kasi. tapi alhamdulillah la..kau dah macam nak tak nak je kat aku kan?? bagus2..tapi lagi bagus kalau kau hilang terus tak datang datang dah..

aku harap lepas nie kau faham keadaan aku. aku memang sensitif dengan cuaca or whatsoever. tapi kalau nak datang tu kasi salam dulu. jangan main terjah ja. cari la orang lain. aku tak sayang kau lah jerawat!! tak cinta kat kau langsung!!


chiooss..

wslm...


p/s: help!!..ada tips hilang jerawat x??jerawat banyak lately..isk..isk..isk..

7 comments:

Dearie Pearls said...

kahkah.. untung woo mereka dapat masuk dalam blog Fatin.. mesti jerawat tu suka hati jek.. hehehe..

*cuba kasi pula jerawat tu rasa tia amelia. kut2 dorang dah tak nak dah kawan ngn Fatin. hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

celup klorok hehehhehehe

visitme@FaTiN cOrNeR said...

@dearie: tia amelia??okayh! tenkiu2..

@k.niena: hahaha..kalau celup klorox mmg gebu terus la..

#r@hsi@ h@t!# said...

bnda besa la weh..kalo x dak nti ang dok cari2 plak..hahahahahaha

lieynanilaz said...

janganlah marah dengan itu jerawat...hehe..:)

Niena Pengembara Ilahi said...

hahahah akak jerawat halusssss... xyak clorox ahahaha~~~

mama airis said...

gunalah nat99...hahaha....*tgh promote ni...=)