Thursday, July 28, 2011

oh Malaysia tanah airku..

aSSalamualaikum..

hye! first of all thanks to Zarulfarhana. kalau tak cakap memang saya tak perasan widget tu agak mengganggu..hehe..

oh tidak! kenapa??!! 1-1??  sadis..sedih..tapi tak pe. malaysia kalah bermaruah. Harimau Malaya is cool OK! terbaik la Safee Sali. power la Khairul Fahmi tangkap bola. tapi aku minat Muslim..*wink!

tapi agak tak boleh blah la jugak. geli bulu mata menengok player Singa. over lah! cramp lah! sakit dada lah! sakit kepala lah! saja ja kan nak lengahkan masa. bengang kot Safee Sali. ambik kau yellow card gol keeper Singa. hak tuih! padan muka.

apa apa pun pasukan Harimau Malaya dah lakukan yg terbaik. Khairul Fahmi kembali and banyak selamatkan keadaan. takda wayang wayang meyyy...tak macam singa pura-pura..pooodaahh!! dah la bwk pemain import. sungguh tak ori. well..nampaknya Harimau Malaya kena tingkatkan lg usaha and corak permainan..2018..waiting.~~

*cewahh..buat entry mcm pengulas bola sepak. akal pun cetek..ngeee...

chiosss..

wslm...

6 comments:

Wanie said...

budak2 mane leh tgk bola la..hehe
wanie tak tengok pun tadi mesia lawan..

shahjiehan said...

elok pon kalah.. hahahha bukan x sokong malaysia, tapi suka melihat corak permainan dan mempunyai pemain yang pantas2!

Syazwan Che Deraman said...

MALAYSIA TETAP HEBAT, WALAUPON KALAH!.KALAH BERMARUAH..HEHHE

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

sama jugak! suka muslim..ohh tidak ! haahaha HARIMAU MALAYA is the best ! :D

Hans said...

malaysia tetap juara dihati
permainan makin best
lepas nih sokong skuad olimpik malaysia plak

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

visitme@FaTiN cOrNeR said...

@wanie: hehehehe..sapalah bdk2 tu eh..??haha..

@shah:oh..awk sokong chelsea je..kn3??hihi..

@syazwan: yes! betol3!

@hans: yeah! jom sokong skuad olimpik..