Saturday, July 16, 2011

Segmen : Aku Blogger Negeri..

aSSalamualaikum..

AKU BLOGGER NEGERI KEDAH..




Syazwan Che Deraman




hye..hallluu..blogwalking ke blog kak niena usha2 si kakak yg tgh demam nie sempat lagi dia join segmen..kiki..wajib lawat blog dia. best tau! then, memandangkan idea aku kering kontang macam kena kemarau ja, aku pun tak pikir panjang join segmen inche syazwan nie..menarik gak eh *sambil gosok dagu. boleh tambah kawan baru..


mai pakat pakat join qamai qamai..*tudia keluaq dah loghat kedah aku..klik SINI no...


1. Kulim
2. Lunas
3. Laksa Mambu area Lunas..sedap wooo..
4. masih merangkak second year kat Universiti Islam Antarabangasa

13 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

kedah mai.. hehehe

Syazwan Che Deraman said...

looo..orang kedah nie?.

heheh..

UIA?..bagus!.
have a good day.thanks sebab join!

visitme@FaTiN cOrNeR said...

@syazwan: no biggie!!

senyumSOYA said...

kedah no.. hehehe..salam kenal2~

Niena Pengembara Ilahi said...

kt kedah bnyak ikan pekasam kn?

azeelia azman said...

gomo kelate gomo. haha. folo sini :)

Nadya O'Conner said...

blogger pahang melawat blog ini..happy blogging dan salam kenal:)

nad dah senaraikan nama setiap negeri..kalau nak BW..klik lah :: Senarai Nama Segmen Aku Blogger Negeri By SCD

fairytopia girl said...

saya blogger johor..tapi belajar dekat kedah..hehhe :)

http://merahjambujingga.blogspot.com/2011/07/aku-blogger-negeri-johor.html

syuha zulkifli said...

oqang kedah mai jenguk hampa ^^

i'm ezza haniza said...

haiii...datang sini...kite datang dari segmen syazwan..

follow awaakkk..

http://takkeciksgtpown.blogspot.com/2011/07/aku-blogger-negeri-pahang.html

visitme@FaTiN cOrNeR said...

@ezza: tenkiu2..cubaan balas jejak..

L-mi Redzz said...

jalan2 sini dan follow skli.. =)

http://botetdingdong.blogspot.com/2011/07/aku-blogger-negeri-johor.html

KhAiReDzAiMy said...

Assalamualaikum... Slmat Berpose...

Singgah dari segmen "Aku Blogger Negeri"

Salam perkenalan...

Saya Blogger dari "PAHANG"...

Ada masa...singgahla My Blog..."Babat87.blogspot.com"

Nice Header...

-Adios-