Saturday, August 20, 2011

makin busy ya!

aSSalamualaikummm...

dah sahur ke semua?? yang tak boleh puasa tu mesti dok mengeroh lagi kan3..ngeh3..harini aku rasa takda apa sangat yang nak dihupdate.. rasa nak blogwalking jelah blog kawan2 sebab nak p melepak rumah tok aku. nak menyibuk tengok mak lang buat kuih raya. ngehehehe..sebab taun nie rumah aku kuih tunjuk aje. confirm sedap oh! so, sesapa nak rasa air tangan tunjuk sila la mai rumah aku raya nanti...pintu rumah aku bukak luas luas raya nanti.

semalam aku menyibuk gak tolong buat biskut almond london. sapa suka makan almond sila angkat ibu jari kaki!! dulu2 nie kira macam biskut faverat aku jugak la. tapi, sekarang dah macam macam biskut baru ada. shortbread, choc chips cookies, macam2 lg la..tp, shortbread and choc chip cookies memang feverat gila2. makan aku memang superb. tapi, kalau nak buat tuuu...errr..

tapi, choc chips cookies tak beli plak taun nie. raya taun lepas aku beli dengan kawan sekampus aku. kakak dia buat jual. memang sedap lah. sekali aku borong 4 balang bawak balik kampung. tak sempat nak raya. 2 balang dah abis makan..

tapi, rasa2 aku nak try jugak buat biskut nie. kempunan plak. rasa tak best lak kalau takda..rasa ja macam nak try. tp, jadi ke tak tu..errmmm..wallahhualam..

salam 21 Ramadhan..peace..

chioss..

wslm..


errr..apa kena mengena entry ngn tajuk aku nih..macam takda kait ja..

12 comments:

♥ Dea ♥ said...

samela..kt umah ni xde sape nk buat kek.. men beli je..:P

iMBobo said...

teringin nak buat cookies sendiri tp macam tak kan jadi je..hehe alasan lelaki :)

WAHIDA ALIAS said...

jom buat cookies sendiri...lagi banyak bole dpt.hehe

Far8 budak baik said...

waaaa nk jugakkk
almond landon tuuu..
macam sedap je..
nk nk..
hahahahahaha

アヌムちゃん said...

kalau akak..mesti wajib kuih tunjuk tiap2 tahun.heee..tp thun ni xdpt lak beli..huhu

Wanie said...

akak dah muak ngan almond landon..nak choc chips ke?akak buat tahun ni..hehe..jemput datang umah ye :)

GaRy™ said...

pergghh.. tetiba ngidam kuih lak baca entri ni~.. T^T

Niena Pengembara Ilahi said...

Alhamdulillah hari ni sahur.. wat masa ni tak penah miss sahur lagi :)

rara pinkmafia said...

rara tak bli kueh ag,mmg tiap2 tahun tak berkueh pon.bli kerepek2 je.heee.

akoo pae said...

waah.meh pos sket kueh rye kat akoo.hee

Taufiq Tiramisu said...

Kau buat aku tak sabaq nak makan almond london. hehehehehhe. balik umah ni nak melantak puas2 :D

Jom Tukar bloglist? : Segmen Tukar Bloglist

Niena Pengembara Ilahi said...

selamat pagi :)