Monday, September 5, 2011

family berbowling..

aSSalamualaikum..

semalam satu family p main bowling..sorang main 2 game..lawak ok! bapak aku yang tak pernah main diulang tak pernah main bowling strike dua tiga kali.*erk! perlu ka ulang.. same goes to pak lang dengan pak ngah. semua orang dok cakap nie dulu champion baling buah kelapa kampung. bak kata orang kedah buah nyok.

aku yang selalu dok main ntah kena jampi kot tak strike langsung. *selalu ke?? memang kena kutuk habis. rasa nak sorong muka dalam lane bowling tuh. malu malu malu..haha..



pak ngah..bila askar pencen main bowling sekali angkat bola yang 14 kilo..mau tak strike..


pak lang and mak cik


pak cik and makcik..yang nie toksah cakap la. pak cik juara berturut..tengok badan pn dah tau..hahaha..*sory yo!


tadaa..nie bapak aku..


mak lang penonton setia plus tukang gelak. budak budak nie buat kuak lentang apa ntah la..

si mak aku tak mau ikut plak. bak kata mak 'game orang orang muda'..

ish! sungguh aku tak puas hati..dahla kalah..last sekali plak tu..choiyy..ngehehe..

chioss..

wslm..

7 comments:

akoo pae said...

akoo pon tak penah maen boling..huuu

Acik said...

bowling ..
lama dah tak main!

sleeping_maniac90 said...

hahaha
kalo ak me pn jadik org last..
cessss..
longkang je kje..

Niena Pengembara Ilahi said...

bla main bowling, akak fail .. ^^

Syazwan Che Deraman said...

selalu masuk lonkang bila saya berbowling.
hahah

Zul Fattah said...

best r ko.. aku tak pernah pun main boling dgan family.. huhu.. org kg babe.

visitme@FaTiN cOrNeR said...

@zul fattah: aku pn org kg beb..nie pn first time..