Monday, September 5, 2011

pergi dulu..

aSSalamualaikum..

Salam 8 Syawal..sunyi bebenor kampung. semua dah pakat pakat balik rumah sendiri. termasuk la beg beg baju aku nie. geli geli ja tak sabar nak balik jugak. nak balik sangat kan? nah! p la balik. 



bye! bye! beg beg ku..semoga selamat sampai kat Selayang..

memandangkan mak cik aku balik arini, aku sebagai anak sedara yang kurang bertimbang rasa lagi comel *perasan satu oktah aku tumpangkan beg geli geli aku nie. dah tak sabar sangat nak balik kan?

dalam beg tu ada kerepek bagai. raya punya pasal..tunguuu..hari jumaat nie beta sampai. kita balik uia sesama ye beg..

tu baru dua beg. ada lagi barang tak kemas. nie masalah cuti lelama nih. banyak sangat harta bin karun terbawak balik dan nak kena bawak balik..betol la bak kata sifu im. memang tabiat gegel kot suka bawak beg bayak banyak. *erk! gegel?? geli geli jerk!

chioss..

wslm..

p/s: beg kartun tu ada mcm beg orang jual jual ubat tak?haha..

12 comments:

iMBobo said...

aik kenapa x balik sekali dgn beg?

sleeping_maniac90 said...

wah bnyk beg....
hahahahhaa

visitme@FaTiN cOrNeR said...

@imbobo: tuan begnye tiket bas hari jumaat..

@sleeping: tulh..gaya nk pindah rumah ja..

Syakir Rahman said...

woa!!!tgok ko dah pack barang cmni, aku rase lg x sabar nak balik ni...tp cam malas je nak kemas brg...hahahaha

visitme@FaTiN cOrNeR said...

@syakir: haha..mmg mals weh..muncung 14 aku kemas barang..

Heidi Shafiq said...

same tebiat dgn adik aku.. aku rase lori pun boleh senget la bwk brg die..

tonaH iS herE said...

uii da nak balik da die~

seket nyer beg~ ni mesti ade selori lagi kan~ ekeke~

kalau tonah tak cukup dek tangan nak bawak~ edisi cam pindah umah la plak~

Far8 budak baik said...

hahahahaha..gile byk barang kauuu..
aku nk ikot lah ayat sifu tuuu..
tabiat gegel..agagaga

sifu im said...

haha..yes..tabiat gegel..mmg giler gegel nih..haha

ILA HonEyBuNNy said...

hehe..bawa apa tu gegel...ngeh3...

malasnya nak balik kan..huwawawwa

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

アヌム ちゃん said...

sikit je brg tu...