Sunday, November 6, 2011

M.A.L.A.S

aSSalamualaikum..

hah! terupdate gak akhirnya..malasnyeewwww nak update!*gedik yo..terkeluaq dagu aku. sihat ke semua?? selamat ari raya aididiladha.. yeahaa..cuti semnggu nie memang best. aku rasa semuabendaakunakbuat dalam semnggu nih. nak tengok drama korea la, nak baca novel la, tengok tb la, padahal macam boleh buat semua benda tu dalam seminggu! argghh!! tak kira..dah lama tak tengok cita korea. dah lama tak baca novel tau..*padahal baru 2 bulan!

nak promote dua drama 'baru' bagi aku yang sedikit kekunoan nih*err..ada ke perkataan kekunoan nie??


~~dream high~~~ cita nie best walaupun mula mula aku rasa bosan sikit..


~~city hunter~~ yang nie aku tak tengok lagi..bakal tengok..lee min ho..wait r..

lepas tu aku ada 3 novel tak baca lagi..cit! novel rajin plak nak baca. asiggnment bertimbun tak buat plak..tampaq lelaju kang!

ha..satu lagi, arini makan ketupat banyak gila..sebab hari raya haritu tak sempat nak makan ketupat puas2..ngehehe..*lepas nie sila timbang. punishment 400 kali skipping!! err...blh ke??


selamat menyambut ibadah korban semua..

chioss..

wslm..

5 comments:

shahjiehan said...

peminat novel conta rupanya... haahhaha...

good luck.. nk exam dah kannn

visitme@FaTiN cOrNeR said...

hehehe..yup2..jadual final dh keluar..uuu..

sleeping_maniac90 said...

salam aidil adha hehehehe
pgi wt esemen la hahaha..

Wanie said...

lepas novel cite korea pulak..budak ni la kan..haha

Si DauN CeRi said...

korea ke tu? hmmm.. wa tak reti layan korea la, mcm bunga sangat aje.. tp hindustan layan. guling2 atas bukit. haha