Wednesday, November 16, 2011

sihat sebelum sakit~~

aSSalamualaikum...

bak kata raihan muda sebelum tua, kaya sebelum miskin, lapang sebelum sempit dan sihat sebelum sakit, hidup sebelum mati..haaa..bila sihat tak pernah beringat kan?


hambik kau fatin! makan la tablet2 nie semua. uwaaa...stress aku..

okay nie kira baik sikit la aku nak p klinik tadi.selalunya hampeh ler nak jumpa doktor. tu pun menggigil gigi, nak terkucil,sakit perut semua ada.. aku tak tau la aura doktor2 nie memang menakutkan..*tanak kawen doktor!! perghh.mcm ada doktor nak ke aku..ngehehe..

nasihat aku, bila makan tu beringat ingat la. jangan makan ikut sedap je. yang mana suka bantai je. jangan jadi macam aku nie ha..sebab penyakit yang datang berpunca dari perut..

sakit ape? takyah tau la..alhamdulillah biasa2 je...

chiooss..

wslm...

5 comments:

Syazwan Che Deraman said...

gitahu la..
heheh.
makan ubat tu.
tapi kan, jangan manjakan sangat dengan ubat.
bahaya gak.

ILA HonEyBuNNy said...

take care....

kalau kita sakit mst teringat nikmat sihat kan...;)

shahjiehan said...

exam smpai demam2 dia .. hehehe goodluck... do your best!

fa-in said...

iium health centre,mesti xdpt mc kan..
dah sembuh ke,shafakillah tin~

Si DauN CeRi said...

haaa.... makan obat, minum air secukupnya.. ngeh2