Wednesday, November 9, 2011

we are season~~

aSSalamualaikum..

ini semalam punya cerita..trip penang dengan kengkawan aku..semalam jejalan p bukit bendera dengan batu feringgi..kali nie, biarlah gambar yang berbicara..






laksa penang! marvelous!!


 menuju puncak~~





 batu belah..batu bertangkup..telanlah aku..makan lah aku..aku tak jadi kawen dengan anak raja..~~~



tiket train nak naik bukit bendera..student price rm4 ja!!
















view of penang from the top of bendera hills..boleh nampak jambatan pulau pinang..

masalah cinta?? masalah tu?? masalah nie semua dah tertinggal kat laut penang..hehehe..*err..masalah cinta ler sangat..bercinta ke??


p/s: maap ler..semua gambar aku dan kengkawan yg sedikit poyo's..ngeee..

4 comments:

budak penjara said...

ak and de geng teringin nk g bukit feringgi sebab x penah g lagi..t aku nk g sana..aku tanya ko er cmne nk g

visitme@FaTiN cOrNeR said...

@bdk penjara: weh bkn bukit feringgi la..batu feringgi ler...

Wanie said...

laksa tu makan kt bukit bendera kan?wee..sikit gile kot, x puas..

shahjiehan said...

untung la dpt jalan2