Tuesday, January 17, 2012

syoknya cuti...

aSSalamualaikum...

nak habaq mai aku dh 6 hari abes exam. alhamdulillah..seronok oii. dan sekarang aku tengah syok2 relaxing, lepaking kat kampung. yang pasti kalau duduk kat rumah nie makanan selalu banyak2. time nie la makan tak hengat. buruk perangai!

tapi, nak elakkan makan banyak time2 cuti nie, senang ja cara dia. yang mana puasa yang tinggal ramadhan aritu ganti la cepat2.aku rasa time nie mmg sesuai sangat la. tambah2 orang yang macam aku nie kan yang dalam kepala ingat MAKAN ja. lagi plak kalau kat kampus tu jangan harap la makan sedap2 macam kat rumah. save bajet ler katakan..

sekarang nie aku tengah memikir apa aku nak buat cuti2 cenggini selain masak memasak kat adik2 aku.*errr..masak ler sangat..

chioss..

wslm..

4 comments:

Zul Fattah said...

sini ada cendol pulut tak?
huhu...

aku baru habis exam.. esok nak btolak balik.. huhu .. tp ko best r.. dah 6 hari cuti ..=.=

shahjiehan said...

lamanya cuti..

rajen2 tolg mak kat dapur yea~

Yumida said...

wa bez...akak yg rajin ke dapo....

Gen2Merah said...

kat kampung lah yang best.. dapat jalan2 sana sini.. dapat bersihkan rumah atas bawah.. dapat buat aktiviti2 rumah segala...
dapat juga beriadah kan... jangan banyak makan dan tido tau... ehehe..

selamat berpuasa Fatin