Wednesday, March 28, 2012

mid break tak oHSEM!

aSSalamualaikum..

apa habaq orang utara, timur, selatan, barat?? mesti terkejut beruk kan tetiba plak aku muncul.muahahaha..eden dah beberapa hari bertapa kat rumah. mid break. tapi, hampeh gilerrrrrrr cuti kali nie. sebab aku ada lagi 4 paper after mid break. 3 esaimen tak siap lagi. streesssiioo!! *peh! emo pulak..

series tak best cuti kali nie. sebab pendek sangat cuti. lusa aku dah nak balik. TAK OHSEM!! ok la..ok la..tak baik merungut nih. apa guna mak ayah perabis duit, bagi kemudahan itu ini tapi kalau otak tepu tak mau study. malas nak bukak kulit buku..

tadi aku p survey nikon kat kedai area rumah aku. survey ja bukan nak beli sekarang. tak mampu eden! serieesss adore it! *mata jadi kamera nikon. %_% aku nak banding harga dengan kat law yat sebab mana tau kat kedah gadget lagi mahal. *sikit sikit lama lama jadi bukit! lagi ohsem kalau beli pakai duit sendiri..

aku sebenarnya nak promote apam kat sini. tapi internet macam siput sedut pulak. nak upload pic macam kena tunggu setahun. esok esok aku post..

chioss..

wslm..



6 comments:

eLLa n aLia said...

tnggu apam tu.. a'ah, lama x update kan.. selalu ella jengah follower yang ada update, tngok bloglist.. haha, anyway, gudluckk..

hassy chan said...

haha.. mggu dpn ak mid sem break.. yahoo!! xd mid sem exam.. konpem ko jeles kan mwahahaha

L said...

hehe.. seronok dier cuti. ait kat kedah?/

jom tambah ilmu sikit..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

~SaL IjOu~ said...

akak yg da keje ni pun asyik x berpeluang nak kumpul duit beli dslr..duit asyik mengalir tempat lain je..uhu~

ILA HonEyBuNNy said...

hai org kedah..hehe

itu la..ila suka servey2 dlu..kadang2 leh dapat murah lagik..ehhehe

Fee Hafeezah said...

amboiii kau makcik..nikon bagai..haha..ehh, aku ade vampire diaries weyh..season 1 n 2 aku ade..nak nnt bg emel kau, t aku send by emel....

cepatnye lah kau cuti..aku baru start cuti nih..tp samalah, seminggu je..takpe atin, lagi bape bulan je, pastu t kita cuti lama lah kan..hehehe..

wat assignment leklok, gdluck for the all test! :D