Thursday, June 28, 2012

2 minggu bermandi keringat~~

aSSalamualaikum..


hollaaa..makin malas nampaknya aku sekarang nih nak hupdate blog. teruk punya perangai.sejak ada burung pencicit tu blog buat endah tak endah ja..haish~~ *tetiba lak rasa janggal nak menulis..

sekarang aku tengah short semester. dua subjek ja dapat add. itu pun satu subjek tilawah and satu subjek core. memang kebosanan katak aku. kelas seminggu 2 hari ja. lepas abes final exam haritu pergi kem tahunan wataniah. bessttt seriess..tapi, kulit terbako tak payah cakap la. anak keling pun kalah dengan aku sekarang nih. *arghh janggal lagi rasa menulis.. biaqla gambar yang berbicara~~


compass marching



model peta



serang hendap..6.30pm until 7.30am tunggu musuh..


kais pagi makan pagi, kais petang makan dalam hutan..


futsal time!!



3 tan vs men in black..


jalan laju


its time for Tanjung Rhu..



cuba teka makhluk apa yang jadi mangsa bbq nih





muzium tentera darat PD..

chioss..

wslm..


p/s: euro 2012 aku rasa trophy tu spain yang punya..ngehehehe..#evillaugh


9 comments:

Syakir Rahman said...

wah...da lama x dgr citer dr fatin...huhuhh

nurfa22 said...

cooll.. makhluk apa jdi mngssa bbq tu? seramlah...

L said...

waa.a awek askar la nih.. hik3.. no3.. italy punya.. ngau,!!!

jom baca kejap..=D
http://lolz-l.blogspot.com/2012/06/bapa-juta-dah-mu-derma.html

Si DauN CeRi said...

fulamak... ganas nya kamu.. kalo sy dah pitam2 dah agaknya ikut camping2 ni. hahaha

ILA HonEyBuNNy said...

besttnya..tapi ila lau join..mampukah..hehehheh

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe x berapa minat sangat benda2 mcm ni.. rajin :D

hassy chan said...

wau.. x sgka ko ska bnd lasak gini.. cayalah!!... hahaahah..

shahjiehan said...

syoknya jadi askar! mcm nak perang!!!


hahaha.. kene kontrol ayu ke tak??

Fee Hafeezah said...

tuh dia WATANIAH!

urat besi kau nih, aku dh pencen dah kawat kaki weyh..hehe sebab sakit sendi tulang bile berkawat.. :D