Friday, July 13, 2012

just sharing 3~~

aSSalamualaikum


lagi 8 hari dah nak puasa oih.. pejam celik, makan tidur, dah nak puasa lagi sekali dah. puasa dah abes ganti ke belum?? kalau belum tu copat copat ler ganti..

aku just nak share satu video nie dari Nuoman Ali Khan pasal Ramadhan. kadang kadang kita nie cakap ja tak sabar nak puasa, ramadhan bulan mulia, bulan beribadat tapi kita tau ke erti sebenar Ramadhan tu sendiri. tujuan Allah jadikan bulan Ramadhan tu.

aku cakap nie pun sebenarnya untuk diri aku jugak yang naif lagi daif nih. haish~~ dah tua tua pun naif lagi ilmu agama. *errr..eh! tak tua lagi lah. baru 22 tauuu.. ceh! nak jugak mudanya tuu..




Rasulullah bersabda: sampaikanlah ia walau satu ayat.. 

chioss..

wsalm..


3 comments:

hassy chan said...

wei, 22 taun tu muda ok!!.. (ak pun 22 tuan gak hahahahah)...

~SaL IjOu~ said...

muda belia lagi tu~ ;)

p/s : sikit lagi utk akak bertahan..doakan akak terus kuat ya~

Bobo said...

alamak puasa ganti!! kehkehkeh.. x sabar nak pose! :)