Tuesday, July 17, 2012

kucing vs semut

aSSalamualaikum..


haish~~ stress makin terasa. eh! aku rasa setiap saat kot aku stress.ish apa lah.. walaupun satu subjek ja aku ambik untuk short semester ni tapi subjek tu susahhhh. dan aku sangat lah tension tahap badak panjat gunung kinabalu sebab tak faham apa yang aku baca tu.

hadoi! nie mesti aku ada buat salah nih sebab tu ilmu tersekat. lif tersangkut. rasa nak menangis pun hado. makkk!! rasa nak balik kampung sekarang jugak! kalau balik kampung boleh jugak main dengan kucing.


ke sebab aku termakan banyak semut? kat bilik baru aku nie banyak sangat semut.kadang kadang tu masuk dalam botol air aku.dan selamba kucingnya aku minum semut semut tersebut. kalau sekor semut 40 hari tapi kalau dah 5,6 ekor cuba darab dengan 40 hari. waduh! patut la belajar tak boleh faham.eh! salahkan semut pulak kan?

rindu pulak dekat kucing kucing nih! ntah sehat ke tak. makan ape lah diorang nih..





its my cats sleeping style!






chioss..

wasalam..


7 comments:

Si DauN CeRi said...

boleh tensi tengok gamba2 kucing comel mcm ni.. wu3



rindu kucing2 kat umah~

Nurlyla said...

eh, kesian semut disalahkan.. apapun, gudluck ye noraim..

hassy chan said...

comeynye kucing ko..
dah la ak ska kucing hahah.. geram!

Fee Hafeezah said...

aku tak minat kucing . harap maaf aku tak tak tahu nk comment ape if org cita sal kucing...wuuuuu

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Comelnya anak-anak kucing. Kalau kucing besar kite tak berani nak pegang. Huhu.

Hans said...

selamat berpuasa

~SaL IjOu~ said...

uma akak pun byk semut!~ huhu