Monday, September 3, 2012

best friend e-day~~

aSSalamualaikum


raya ke 3 haritu selamat dah kawan aku sorang jadi tunang orang. tsk..tsk..sedih wooo.. mana taknya. we have been friends sejak primary school sampai la sekarang. setiap kali cuti sem memang tak da orang lain dah aku cari mesti kawan aku sorang nie la. dia la driver tak bertaulah aku teman p mana mana. susah senang bersama~~

dulu masa sekolah orang cakap aku dengan dia adik beradik.muhahaha..sekarang pun orang akan cakap adik beradik.tapi yang best mesti orang cakap aku la adik dia.bhaahaha..perasan plak aweks muda.pon boleh gituu..

tak sangka, dalam ramai ramai geng tak berapa nak otai masa sekolah dulu, dia yang nak bina masjid dulu.tsk..tsk.. gembira, terharu dan tak berapa nak sangka..
















after this u are not belong to us dah..

soklan cepu tak berapa emas pak hassan, ayah ezaty, 'hg bila lagi?' aku?? errrr... tunggu graduate dulu.bhahaha..

chioss..

wsalam..

5 comments:

new hope said...

salam,

tahniah

KLIK Pijak gambar Najib, Tok Guru berjiwa besar

Fee Hafeezah said...

aku pulak mcm tak sabar nk kawen..HAHA

tahniah for ur friends,

Fatin, anda bile lagi? give me the exactly time..when? HAHA :D

Nurlyla said...

u bila lgi... huhu

kiera'sakura said...

semoga awk pun dipermudahkanNya Amin :)

hassy chan said...

haha.. tgk2 blum grad ko da kawen dlu muahahaha