Saturday, September 1, 2012

not so called insomnia~~

aSSalamualaikum~~


long time no update r?? seriously bukan tak nak hupdate belog berhabuk berasap nie, tapi sebab ada satu penyakit yang tak ada ubat membuatkan belog cabuk nie dah lama terbiar. kalau p farmasi pun aku rasa takda ubat.nasib baik la ada sarang lebah dengan sarang cicak je, belum ada lagi la jumpa sarang ular berumah kat belog nih.

btw, bulan puasa haritu pun tak hupdate belog. raya dah lepas dua minggu pun tak hupdate. tapi., kira tak lambat kan aku nak ucap selamat hari raya maaf zahir batin dekat semua bloggers. insyaallah, kalau ada kesempatan aku blogwalking. *cet! macam busy kalah PM je.

isnin nie dah kena balik uia. uwaaa..tak puas lagi duduk rumah nie. tak pelah. sabar, redha, ikhlas itu Islam. cewaahh.. sekarang aku tengah baca novel sunan musafir by Ramlee Awang Murshid. sesapa yang pembaca tegar novel RAM mesti tau nie novel last series Laksamana Sunan. peh! this is best broo..

bagaikan puteriuu--->cinta sang ratuu--->hijab sang pencinta---->cinta sufi----->sutera bidadari
---->sunan musafir. RAM boleh beat JK Rowling!


btw, wishlist no 1 aku achived! alhamdulillah..rezeki.





tadaaa!! kui2.. *eh! show off plak!

mesti pelik kan, apsal la budak berhingus nie letak tajuk insomnia.heheheh..padahal sepatah idea pun aku tak tau pasal sindrom insomnia nie.keh2..aku dah beberapa hari susah nak tidur.cet! macam orang berkasih plak. makan tak basah, tidur tak kenyang, mandi tak lena.sebab tu tetiba teringat nak update belog.

eh! terpanjang plak entry.rindu gilosss nak update entry. lepas nie insyaallah rajin kot nak update. 

chioss..

wasalm~~

3 comments:

Yildirim Fateh said...

sunan musafir sudah selesai. terbaik

yildirim.

~SaL IjOu~ said...

selamat hari raya Fatin.yep..RAM terbaek!~ ;)

L said...

hye adik manis.. haha.. selamat hr rayer!!!!=) hihi. org lama dah balik mktab. cuti seminggu je raye.. ermm..

jemput bace entry baru..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/09/inilah-insan-yang-wajib-kita-cintai.html