Wednesday, October 24, 2012

effectivenyaaaaa..lah cuti aku~~

~~aSSalamualaikum~~


selamat~~hari raya~~ eh! semangatnya aku. sekejap ja masa, pejam celik, makan ber** dah nak raya haji dah. hari makin bertambah, umur pun makin meningkat. amalan, iman apa khabar?? hopefully, iman dan ibadah bertambah seiring dengan umur. #notetoself

actually, almost seminggu dah aku bertapa kat rumah. mid break lah katakan. memang oh-hensem, daebak, super saiya la.relaaaxxxx je kat rumah. chillaxxx je. padahal assignment banyak nak kena buat. after mid break ada mid term paper tengah beratur tunggu kat gate UIA tu..

yang best, jadual final dah keluar. mid term pun tak habis lagi dah ada jadual final dah. tapi, sebab tengah cuti punya pasal aku malas nak check. aci tak cenggitu??

memang effective la duduk rumah. bawak je balik buku, assignment bagai tapi tak buat pun. keja tengok drama korea, main dengan kucing..

tapi kan dah UIA bagi cuti kena la manfaatkan masa cuti betol betol.ye dak??


take care of us, captain! best citer nih!


aku tengah baca buku Batu Bata Kehidupan by Hilal Asyraf. seriously best!! lagi best sebab aku dapat signature Hilal..heheh..*eh! rajin pulak baca buku lain. study nye tak pun.heheh..

the best part dalam buku tu 'bercinta tak semestinya couple'.'bercinta tapi bersyarat"..ewaahhh! dah pandai aku sekarang. ehem! cough3..

the rest part of the book totally not disappointing. and still ada lagi satu buku Hilal aku tak baca lagi.elok lagi duduk dalam almari kat hostel..

eh! panjang pulok entry malam nie. macam nak lepas gian ja lama tak blogging. sorry la. kalau bosan korang boleh baca separuh, then separuh lagi simpan baca esoknya..hihi..

^cheeto!^

wasalam..


p/s: kucing aku si Tom demam.kesian dia..pray for inche Tom..and selamat berpuasa sunat Arafah semua!






7 comments:

Anum said...

Selamat Hari Raya Korban

♥cik shaf♥ said...

ala..dah name cuti kan..kene la cuti..haha =P

'bercinta tak semestinya couple'--> mcm menarik je...keh3

btw, selamat hari raya gak! =D

kura said...

bercinta tp bersyarat. amboihhh haha

new hope said...

selamat aidil adha

KLIK PA geng sendiri dah muak

sayA tonaH said...

waaaa semangat bercuti memang terbaekla

selamat hari raya korban~

Pondok Usang said...

wahh.. batu bata ya.. ingatkan batu belah batu bertangkup.. Salam Aidiladha.. =)

Hans said...

selamat hari raya aidiladha