Friday, January 25, 2013

if its easy, its not called life~~

aSSalamualaikum~~


sekarang aku dah mula rasa kecuakan tahap giga. sebab result dah nak keluar selasa depan. uwaaa.. freaking horror.. tak tahu nak dapat apa nie. especially paper last. tak tahu jawab apa time tu sebab last paper is the day arwah meninggal.. Al-Fatihah..

tiba tiba teringat plak waktu annual camp rejimen few months ago. mulut aku pecah time main futsal. arwah lah sibuk 'mulut ko dah ok belum?' 'sakit lagi tak?' .. mati itu pasti, hidup insyaallah.. *eh! pasal arwah lagi. ok2..back to story..

sepanjang dua minggu internship, best thing yang aku belajar is buat kerja kena teliti, mata kena perfect tajam. even ada dot pun page rejected kena photostat or print baru. perghh.. mata empat macam aku nie pun boleh tambah lagi dua. jadi enam mata. even, nak stapler complete report pun ada step by step..

tapi, bagus jugak la. orang gelabah and kelam kabut macam aku nie memang patut pun kena belajar macam tu.

oh yes! nak share sesuatu. sesapa pernah tengok Nikita?? ohsem super saiya movie tu. sekarang baru season 3 tengah on play kat US. kat malaysia baru ada season 1 and 2. aku rate Nikita lagi best dari Leverage.. hihi..



next entry aku review pasal TV Series ni..

^cheeto!^

wasalam..

p/s: haritu masuk speedy nampak collection  Prison Break season 1 sampai 4 .. geram tengok. rasa macam nak ja borong. tapi, ongkos nggak ada..




1 comment:

Hafizin Jamil said...

mata enam la tu..powerrr..haha