Sunday, January 27, 2013

la la la kerja..

aSSalamualaikum~~


alaaaa.. esok dah kerja. kerja kerja la la..hari hari kerja.. * sila nyanyi gaya meet uncle husin..

bila dah cuti lama lama nie mula la rasa lemau nak masuk office. wewah! rasa awkward pulak cakap masuk office. rasa macam orang bekerjaya plak. *tangan atas bahu, mata ke atas..

esok kat office ada lagi dua student practical nak masuk. kira aku dah boleh lah jadi senior. *perasan pulak! baru 2 minggu internship berlagak ja. kui kui..

hopefully esok banyak lah kerja untuk aku nak kena buat. sebab bosan gila duduk ja kat meja tu takda benda boleh buat. nak online jangan mimpi siang hari la. memang tak dapat la.

tolonglah..tolonglah bagi saya kerja. saya MERAYUUUU... *melutut penuh mengharap.

sekarang melutut merayu la nak buat kerja, nanti bila sampai peak period confirm tak cukup tangan rasa..

^cheeto^!

wasalam..

2 comments:

hassy chan said...

haha dlu masa aku praktikal pula,ad je keje huh! haha

akoo said...

ohh dah praktikal ke??