Monday, February 25, 2013

muar-kluang-negeri9-melaka..

aSSalamualaikum..


alhamdulillah...aminnnn.. amboi! aku plak yang amin panjang.ihik! al-maklum la. tengah excited nie. 23 February selamat dah lagi sorang kawan wataniah naik pelamin. kali nie makan nasi minyak Johor pulak kitaorang. tahun lepas Kelantan, tahun nie Johor. tahun depan?? pakat pakat la ambik nombor giliran nak kawen ye skuad.. 


syoknyaaa kawenn~~ ehem! 

bertolak dalam pukul 5.30 pagi dari UIA. sampai Johor dalam pukul 10.30 campur tolak sesat.  sampai ja tok kadi tengah baca kuthbah. kira ngam ngam la sempat jugak tengok akad nikah. orang lain yang bernikah aku plak sebak lebih lebih. over giteww..






nie namanya pengantin back up dengan pak andam..



ambik turn..ambik turn.. next wedding taun depan..


pengantin lama dan pengantin baru..



dari kanan number!


eh! gambar nie untuk yang bujang ja! yg depan sekali tu dah tak bujang dah.kehkeh..

lepas tu mesti la tak boleh lupa. singgah Kluang. rumah dan kubur arwah yang merupakan sahabat, teman dan saudara yang baru meninggal 11 January lepas. masuk je rumah, jumpa family arwah sebak je rasa. alhamdulillah, so far mak ayah arwah ok. tp, of cos la still teringat ingat lagi..

bak kata ayah arwah 'tgk UIA dlm tv rasa sebak ja dlm hati pak cik nie.rasa mcm baru semalam dia lahir, harini dh takda dgn pakcik. Allah bg pinjam 22 tahun ja.Allah dah ambik balik..'

mata nak banjir..tetttt..





family arwah Mohamad Afham bin Jumat.. family baik sangat. semoga Allah merahmati mereka sekeluarga..

hari sabtu jugak bertolak balik tapi singgah negeri sembilan sebab esoknya janjalan Melaka..






amboii..fewwiit! manis nyewww~~





model meriam..


syukur sangat lahir, belajar dan dapat kenal dengan kawan kawan wataniah..susah senang mesti sama sama. they are caring. very caring. syukran Allah for the great friends..

^cheeto^!

wasalam..