Sunday, February 10, 2013

punah hancur musnah harapan..

~~aSSalamualaikum~~

punah harapan den yang setinggi Broga Hill nak borong sakan novel. sekali sampai kat bookstore tak boleh beli novel pakai voucher. voucher untuk buku rujukan dan motivasi SAHAJA. highlight SAHAJA. kuchingwa tau~~

sem nie kan practical, so takda buku sangat la nak beli. boleh lah jugak menambah koleksi novel. memang aku pergi tengok dengan muka seposen jelah novel novel sekalian tu.

dah tengok novel latest RAM tajuk 'Aku Bercerita'. miang tangan nih nak ambik. tapi apakan daya. memang balik Uia nanti aku cari MPH lah jawabnya..

arghhh confirm tak tidur lena malam nie..

padahal kat dalam almari rumah ada lagi satu novel aku tak bukak baca lagi. still dalam plastic. eheh!

ahh.. tak kesah semua tu. cewwaahh.. sem nie nak kumpul banyak novel. sebab sem lepas tak berkesempatan beli novel.

ayat mak 'tak cukup almari dah'..

^cheeto^

wasalam..

1 comment:

♥cik shaf♥ said...

fatin giler novel!! hehe
time praktikal ni la bleh gune baucer beli novel kan..slmt memborong..hehe