Saturday, March 23, 2013

aku anak kampung~~lalalala~~

aSSalamualaikum~~

assalamualaikum~~ nenek oh nenek! *sila buat gaya upin ipin. dah pukul 2 pagi dah tapi sengaja tak mau tidur awal. sebab esok dah nak balik uia lepas tu nak tidur lambat sikit. baru rasa macam lama duduk rumah. har har har.. pon boleh gittewww..

best arh walaupun sehari je balik kampung, eh! sehari ke? dua hari la kira.. rasa macam lama pulak duduk rumah. prepared lunch and dinner dekat kucing kucing ku yang gomok, kurus dan kecik kecik lagi tu. naik basikal janjalan sekampung. sekampung?? tipu disitu...*errr..dah tua pun main basikal lagi ke?  and cake baking! yay! paling best lah tu. resipi baru kek coklat. dah lama tak buat kek.*sambil letup letup tangan..cewahh berlagak macam chef je.padahal  ntah ape lah rasa.. untuk kakak opis punya pasal..  and belanja family jugak. first allowance haritu kena la belanja.nanti kang jadi anak derhaka pulak. hew hew..

lepas tu jumpa best friend aku yang memang wajib pun kena jumpa bila cuti. by the end of August dah nak jadi isteri orang dah. abes practical before raya, lepas tu boleh lah aku jadi penyibuk kenduri orang..har har har.. haih~~ macam tak percaya ja. nak kawen dah kawan aku tu. tinggal la kami kami yang bertiga lagi nie. bertiga ke? yang sorang lagi tu pun bakal jugak tu. alhamdulillah.. glad for them..

aku rasa macam nak buat buat demam je nih. tak nak balik uia..tolonglah saya.. kalau demam kan best. hoho.. *lepas tu kerja banyak kat office tu sape nak menolong??



hye! nama saya Mok~~



^cheeto!^

wasalam..








1 comment:

hassy chan said...

aha! ko bile pulak nk kawen?? wakakaka.. *soklan tipikal..