Friday, January 31, 2014

hye hye last semester!!

aSSalamualaikum..


dua minggu semester break. cuti kali nie agak berbaloi. paling best laptop aku macam baruuuu! yeay! lepas dah tukar internal hard disk, format balik lepas tu install windows 8..waaa.. rasa macam laptop baru beli. semangat sikit nak naik sem nie..heee..

lepas tu tolong sepupu aku dekat pasar borong..susun susun sayur. *sebenarnya sayur pun ada yang aku tak kenal.. maluuu oh!

'nak ka buat kerja macam nie?' sepupu tanya.

'erm.. kerja halal apa.dari cuti duduk bertenggek dekat rumah baik datang sini buat apa yang patut..' ayat nak klise je..heheh..

'angkat tomato pun tak larat..'

'angkat koew taw nie macam xnaik ja..'

'kenal tak bayam? labu bunga? kobis bunga?'

chet! sepupu.

lepas nie agak agak kalau lepas grad still menganggur memang situ lah kot tempat kerja sementara aku..

kadang kadang kena merasa jugak susah cari duit dengan cara yang susah. life isn't easy as we dream..

ahad dah nak balik UIA..yeay! last semester.. semoga Allah berkat. semoga Allah permudahkan.. aim untuk semester nie harap dapat work out untuk last 4 subjects. hopefully no distraction lagi macam last semester.. bersyukur dengan result last semester.. amin. amin. fight for last sem!

^cheeto^!

wasalam..

p/s: aku tengah bertungkus lumus nak abeskan lagi 500 muka surat novel konstantinopel panji panji Al-Fateh. worth book to read..




No comments: