Wednesday, January 22, 2014

opening of 2014- Johor-Melaka-Negeri 9-Pangkor part 2

aSSalamualaikum..


hye! hye! halloo! hallo!! tak habes lagi jelajah semenanjung kitorang singgah sebentar transit dekat Melaka pulak.. mula mula tu jelajah KUIM.. Kolej Islam Melaka.. tempat tu daebak!! kolej dalam kampung.. nice kot tempat tu.. kalau dekat Johor haritu jelajah UTHM, tapi dekat Melaka jelajah KUIM..

tak banyak tempat yang singgah dekat Melaka nie. sekadar ronda ronda Teluk Gong. ambik gambar syok sendiri kat tepi pantai..






lepas tu meronda tengok kampung dekat Tanjung Bidara.. cantik cantik kampung dekat Melaka nie..



singgah Pantai Klebang. pekena coconut shake. serious slurrrppp!! sedap kot coconut shake sini..



dah alang alang dekat Klebang tu sesaja pergi tengok Muzium Kapal Perang tu. bak kata Maput adik si Pujah sekarang still under construction lagi. nak masuk pun murah. singgit je kot..








shadow behind the tittle~~














abe hensem control kapal selam..


nak sangat kan rasa masuk kapal selam macam mana.. haaa.. puas dapat tengok kat dalam tu macam mana. kalau aku tak boleh lah kot nak hidup dalam kapal selam tu.. rasa macam takda oksigen..hewhew.. apa apa pun tabik spring dekat TLDM..

Pangkor trip?? next entry..

^cheeto^!

wasalam...



1 comment:

♥cik shaf♥ said...

ooo...camtu ke dalam kapal selam..hehe

btw pakai shawl tuuu..phewwittt

=P