Monday, May 19, 2014

bila feeling tambah tolak darab bahagi..

aSSalamualaikum..


bila jam tujuk angka 10..mula menguap satu..menguap dua..menguap tiga..

tipu sangat study hard. study smart..

tahu..dalam hati tu mixed feeling. sekejap kecewa. sekejap seronok! sekejap sedihhh='( sekejap semangat!

last semester..

bukak group whatsapp..cari group kedahan..rinduuuuu...*konon mintak semangat lah..

dah tak rajin belajar macam dulu..whyyyy??? tell me bebeh! *cewah..

kalau macam ni punya manja, tutup jelah angan angan nak p sambung belajar dekat sheffield. huh! *eh! xpa..nie postpone next year..

kalau macam ni punya manja, jangan harap la boleh kawen. *eh! yelahhh tuuu.. calon pun still somewhere in the middle..

one step closer.. dah nak habes belajar dah...c'mon girl! go go power rangers!

bila ditanya apa future plan? aku tanya diri balik.. fa'aina tazhabun?

*apa kumerepek ni. dah jom tidur!

La Tahzan. Innallah ha ma'ana..

^cheeto^!

wasalam..



2 comments:

Niena Muhammad said...

org manje pun leh kawin apa... hehee

akoo said...

last sem dah? camane nak jumpaa? hehe saye kenal zila n kak MK sebab saye pun KAED :]] satu kelas dgn sazila