Saturday, May 3, 2014

Ejat dah naik pelamin..aku bila lagi?? eh!

aSSalamualaikum..


Alhamdulillah.. akhirnya...dapat jugak merasa nasi minyak ejat. kah kah kah.. classmate form 1 sampai form 3. last 3 weeks dapat invitation wedding ejat. terkejut oh! senyap senyap je dia.... tapi aku memang dah tahu ejat dah ada someone. selalu jugak usik ejat bila lagi ni nak merasa nasi minyak..tup tup.. betolla selalu orang kata bila diri sendiri duk cakap lambat lagi tu la tetiba kawen dulu.. raya tahun nie datang bawak wife nampaknya orang tu..kekekeke..

ejat kira best friend jugak la..since sekolah lagi tak pernah lost contact. cumanya sejak dia 'hak milik terpelihara' setahun lepas tak silap, aku pun tak berani nak contact contact selalu..heheheh

fan Barcelona. tapi selalu cakap Arsenal macam cucur. cis!

kaki bola. tapi dalam hati ada legoland. dulu time sekolah selalu pinjam novel aku. novel cinta pulak tu. yang best arwah mak dia pun baca novel jugak tu..hehe..

memang tak sampai hati kalau tak datang kenduri Ejat..

katanya : call sbb kawan rapat. jemput special nie. aku jemput ayah hang marhaban kenduri rumah aku.. tapi, hg mai mesti bawak hadiah, bila pegang tu hang pun tak nampak..*cet!!! ok fine.. nanti aku kawen tak kisah hadiah besar mana janji mesti berat.. har har..

aku beli hadiah dapur gas. *tapi terlupa tanggalkan price tag. habesla kantoi harga..

sebab aku rasa sesuai dengan orang bujang yang newly weds nie.  katanya aku perli sebab besar sangat.. *dah cakap nak hadiah besar..=p

ayah cerita, habes marhaban terus datang jumpa ayah tanya aku balik ka tak.. *yelaaa..aku balik laaa..

how time flies too fast..dulu  naik basikal lagi pergi sekolah..sekarang dah jadi suami..

Happy Big Day Jat and Fatihah~~~ *orang jauh wife dia. Kelantan gitu... semoga menjadi suami soleh, pembimbing dan ketua keluarga yang bertakwa.. family sakinah sampai syurgaNya.. In Shaa Allah always pray the best for all my friends..

katanya lagi: aku tunggu giliran hang pulak. jangan market tu tinggi sangat..*amboi!!!!! mana ada market tinggi la..cuma rasa belum boleh lagi..aku tak cukup baik lagi oi..



p/s: ok..jom balik uia teruskan perjuangan sebulan lebih yang berbaki..bi iznillah..







No comments: