Wednesday, October 8, 2014

teaser to creamer~

aSSalamualaikum..


*aku sendiri tak tahu kenapa title 'teaser to creamer'. mungkin konvokesyen day manis macam creamer? 

sebelum tu... Selamat Hari Raya Aidiladha~~

semangat punya semangat bawak balik robe kat kampung. kononnya 'nak bergambar teaser pre konvo dengan lembu itik dekat kampung...' *gaya lagaknya silang tangan..

sekaliiii....

gerak balik kampung sharp lepas subuh. tapi jalan jem pukul 12 baru sampai kampung..

tolong mak buat ketupat apa yang patut, laksa menu wajib raya..*konon anak solehah lah..

hari raya demam tak beringat.. isnin dah kena balik KD. Selasa kerja! uwaaaaa!!

tak sompeklah nak pre konvo dokek kampung. tetiba terasa rajin pulak nak mengedit gambar. nak buat teaser #2 lah konon upload pesbuk.

tapiiii.. rasa macam...krik..krik..krik.. malu lah plak. *perosak gambar..

and presentinggggg.. picture crime~~ teaser #2, #3 #4 and dot dot..




sampai sini ja. lepas tu dah malasssss nak mengedit..


ekeleh.. boleh pulak crop gambar kawan kawan lain kan..*sampai hatiku~





eh! nak jadi harry potter pulak?? cukup cukup la jadi auditor..




the ressstttt... tak boleh tunjuk. tak konvo lagi. tak surprise lorh. mana ada orang teaser gambar banyak banyak..

lepas tu pre konvo tak menjadi pun ada jugak. konon nak photoshot kat Putrajaya lah.. tapi jadi lain..



take a break! have a Kit Kat.. *bila la jodoh nak sampai ni. haih~~~~ eh!



ni namanya pengambaran Nur Hidayah.. *hidayah gitu background masjid..

Inshaa Allah..road to #iium30convocation 3 days to go! yeay!!

^cheeto^

wasalam..

p/s: kepada yg diluar sana, aku doakan yg terbaik utk final sem anda. dan selamat berpraktikal. selamat berkonvo juga! Inshaa Allah~



No comments: